Зменшення натягов в литкових і камбаловідной

Кілька тижнів тому я напружив камбаловідной і поступово почав знову вибудовував свою рівнях тренування.

Я помітив через кілька днів тому на повному вправ, що м'язи гомілки (литкового і камбаловідной особливо) тягне дуже туго, який я думаю, ставить мене знову на ризик reinjury.

Я зробив досить багато тягнеться перед поїздкою на роботу сьогодні вранці, але я все одно хвилююся про подальших ушкоджень.

Які вправи потрібно робити до і після тренування, щоб 'послабити' або знизити ризик травми в цій області.

Я роблю багато спорту, який тисне на цю область (велоспорт, футбол і біг). Я теж думаю, що травма сталася в минулий раз робити присідання (без ваги), коли мої литкові м'язи вже були щільно супер.

+580
tyler malin 18 серп. 2012 р., 17:35:19
26 відповідей

По-перше приятель у відмінній формі, враховуючи, що ви не робите будь кардіо. Я вважаю, що потрібно з ранку 20 хв кардіо до сніданку. Ідентифікатор розпочнеться 10 хвилин на машині циклу вранці. 5 днів в тиждень, потім щотижня додавати одну хвилину. Що допоможе побудувати витривалість і поступово отримуєте свій відсоток вниз, посади, тоді пальові вагу назад.

Ідея позаду цього полягає в тому, що ваші рівні інсуліну знаходяться на самому низькому рівні перед сніданком, і це залишає свої запаси жиру вразливі. Невелика кардіо вранці перед сніданком (так званий голодному кардіо) цілі запаси жиру і, по більшій частині, залишає ваші м'язи недоторканими. Пов'язані тут т-нація статті описувати це в деталях.

+970
naveed ahmed 03 февр. '09 в 4:24

Я 75кг, 184см 22-річний здоровий чоловік і я займаюся важкою атлетикою для нарощування м'язової маси. Я їм близько 250г білка, 220 г жиру і 100 г вуглеводів. Моє тіло, здається, негативно реагує на велику вуглеводів, так що це дієта, яку я вибрав.

Моя мета-чисто, щоб отримати більше м'язової маси. Чи є докази того, що дієти з низьким вмістом вуглеводів (з заміною з високим вмістом жиру з високим вмістом білка) згубна для процесу нарощування м'язової маси?

+950
Slimfitizer01 1 вер. 2014 р., 12:08:43
Інші відповіді

Пов'язані питання


Схожі питання

Щоб прояснити поширена помилка - лактат-це джерело палива, а не джерелом болю у м'язах та втомою. Як ви тренуєтеся, глюкоза розщеплюється на піруват і лактат. Піруват використовується в мітохондрії для виробництва АТФ (аденозин три фосфат), який виробляє енергію в клітинах, так як вони ламають фосфатної зв'язком для виробництва АДФ (adenosoine дифосфат).

Як клітина отримує здатність на скільки пірувату в мітохондріях може процес, організм, відповідно, прагне до рівноваги і виробляє більше лактату. Це накопичення лактату, що була помилково віднесена в якості причини втоми/спалити в м'язах. Мітохондрії мають здатність поглинати лактат, перетворити його в піруват, а потім в АТП.

Так як м'язи спалюють, фізіологів кілька повертається на круги своя, в тому, що вони шукають, що його викликає. Один з недавніх підозрюваних є накопичення водню (Н+) Іонів, який створює кисле середовище в м'язи під час тренування високої інтенсивності. Дослідження [синопсис]

Наскільки фруктоза викликає більш високі рівні лактату, це дослідження передбачає, що протягом кількох годин до 1/4 від фруктози може бути (не обов'язково) перетворюється в лактат, але, знову ж таки, лактат-це джерело палива, а не причину ваших болі в м'язах.

Жировий обмін-це не взаємовиключні речі. Ви завжди горів якийсь частці жиру для енергії під час навантаження. При невеликій інтенсивності, це може бути стільки, скільки 50% енергії надходить з жирових запасів, в той час як чим вище інтенсивність, тим менше ви покладаєтеся на жир. Однак, в цілому, ви, як правило, спалювати більше калорій (і, отже, більше жиру) при більш високій інтенсивності вправ. Фруктоза не буде мати великого ефекту на це (що я зараз все одно в курсі).

ТЛ:ІН; - фруктоза не впливає на жир або лактат спалити. Щоб бути гарним на велосипеді вгору по горбах ви хочете хороше співвідношення потужності і ваги і зменшення жирових просте обмеження калорій на хороша дієта у поєднанні з фізичними вправами-це все, що вам потрібно.

+922
Rui Meng 9 груд. 2013 р., 22:14:35

Я завжди був сильний, кремезний та домова миші, в основному генетичними думаю. Хоча зараз в моїх сорокових, я мають меншу масу, ніж кілька років тому.

Якщо я хочу повернути, Чи можу я повинен тренуватися по-іншому, ніж хто-то намагається знайти "нову" силу і масу? Особливо, я можу просуватися з більш повторень налаштуйте PR, менше сетів або працюючих менш жорсткий? (далі від збоїв)?

(Я розумію, повернути в цілому легко, тому що у вас ще є клітини/nucli, хоча те, що я читав в основному про молодих спортсменів і культуристів, втрати сили і маси за короткий час)

+918
Nahin Akbar 26 лист. 2014 р., 02:33:58

На максимум днів, коли я піднімати тяжкості на ~95% або більше все, що я досягти в цей день, я не можу тримати моє дихання в середині концентричних частина.

Недавній замах на 130 кг @ 87 кг, де я задоволена своєю формою, але ви можете почути фарт губи, ледве-ледве на межі своїх сил утримувати повітря.

Враховуючи різницю в зусиллі від 120 кг і 130 кг, я чекав, щоб мати відносно легко 140 кг і швидше за все шліфувати 145 кг підйомник. Тим не менш, мої 140 кг спроба прийшла до повної зупинки. Після видиху, якщо б не ремінь, впираючись мені ребра, я знаю, що б скласти навпіл. Правда, коліна зрушені назад і мої стегна піднялися вгору, так що я можу оцінити як "Добрий ранок" посада поставили сильний тиск на серце.

Ось стара замах на 125 кг @ 82 кг. Я не вірю я в добрий стан, але це все-таки відбудеться. У мене відносно довгі ноги для мого зросту, так що я тільки отримати трохи торс худий.

Мій дл по смішний 190 кг з відмінній формі, але ніяких ознак навіть близько до мого межі втрачаючи кріплення.

Я знаю, що бандаж трохи по-різному між двома підйомниками. Для присідання, я намагаюся знайти якомога більше повітря і тримати все міцніше, в той час як для дл я беру менше, дихання і тиск і загальне почуття, щоб підірвати мене нудить.

Так, що це дає? Я просто взагалі слабо в присяд і мій камінь спотикання розбиває моє бланк? Це моя основна слабкість? Якщо там можуть бути різні причини, як я можу йти про з'ясовуючи, що це таке?

Я не знаю, чи важливо це, але коли моя низька планка була на 120 кг, Мені довелося молоти 3х5 @ 80 кг стійка присідання і я майже впевнений, що не було ні одного на 90 кг. Я не роблю часто перед присіданнями, але тим не менш, зусилля були на зовсім іншому рівні.

Я не займався безпосередньою роботою АБ назавжди, тому що я помітив, що мої основні сили покращився просто присідання.

+840
tolyashka 6 лип. 2014 р., 13:02:37

Альтернативні, можливо ні, але все залежить від того, які ваші цілі. Якщо ви хочете бути сильний пауерліфтер, ви хочете бути піднімаючись майже весь час. Якщо ви просто хочете підтримувати себе у формі і як змінити, не піднімаючись на тиждень і просто займаюся йогою, а потім повернутися. його тіло і рутини.

Однак, це не означає, що йога-це не велике доповнення до самої діяльності. Якщо не звертати уваги на сумнівні духовні претензії, йога-це в основному насичений активний стретчинг, і допомагає поліпшити вашу гнучкість і силу, особливо коли м'язи знаходяться в їх довгих.

Ви хочете більше глибини присідання і більше сил, коли ви глибоко в отвір? Ви хочете більше стабільності при виконанні повітряних присідань або преса?

Якщо так, то може дати йога, і см. Якщо ви можете зробити одну або дві сесії на тиждень по вашому не піднімаючись днів і подивитися, якщо це допомагає ліфтів.

+826
Ignis 25 груд. 2011 р., 07:10:48

Останнім часом я отримую багато судом. Мої ікри, ноги і руки. Його, як якщо б я скручиваемости ноги або руки, трохи я отримую судоми. Коли я простягаю мою ногу, я отримаю його в гомілку. У мене був постійний тренер, але протягом останніх трьох місяців, я повинен відрізати мої тренування, як це все більш і більш серйозною. Може це із-за поганої форми,жоден тренінг або мої м'язи будуть слабкими? Я повинен турбуватися? Я хочу відновити свої тренування, але страшно, як якщо б я це зробити, коли сидячи навпочіпки, я міг би нашкодити собі погано.

+799
Sumeet Das 7 серп. 2017 р., 00:20:08

enter image description here

Коли потрібно пити протеїнові коктейлі маючи на увазі, я роблю тільки вправи двічі на тиждень? Я повинен також брати його в дні відпочинку?

+759
Pronoy Barua 25 трав. 2014 р., 23:45:25

Я згоден, що 60 грам струсити трохи надмірним, але я стверджую, що 40г струсити відповідний розмір порції в залежності від вашого складу тіла і рівня активності.

Що стосується часу їжі, я б сказав, що ви могли б більше користі від цього трясти, якби ти його відразу після тренування замість того, щоб насамперед з ранку.

Єдина причина, чому я не пропоную трясти насамперед з ранку є те, що в ідеалі вам би повільніше поглинати білки і вуглеводи вранці. Багато людей п'ють протеїнові коктейлі насамперед з ранку, і робити чудово. Це краще, ніж пропускати сніданок.

+751
David Reinberger 8 лип. 2010 р., 23:44:18

Я худий (178 см, 63 кг), але є багато вісцерального жиру навколо живота.

Мені Навальний до першого, то турбуватися про мою жиру на животі? Або я повинен спочатку спалити жир?

В ідеалі, хотілося б домогтися обидві одночасно, але трохи очищення всього інтернету показав, що втрачаєте жир і набираючи м'язи одночасно неможливо.

+691
drkg4b 3 квіт. 2016 р., 20:03:03

Ця позиція стільки ж неправильно, Як правильно.

Якщо ваша мета-чиста гіпертрофія або ви хочете більше зосередитися тільки на грудні м'язи і плечі цього типу "стиль" краще також не мати великого впливу на хребет. Будь ласка, подбайте, щоб тримати лікті ближче до тіла, потім хлопець на зображенні, як це корисніше для ваших плечей.

Якщо ваша мета-сила, ви повинні розглянути стиль різний і лікувати жимі в цілому рух тіла. Тому ви повинні використовувати ваші ноги і щільно назад. Є багато різних відео на YouTube, і ви повинні знайти правильну форму для вас.

Правда, насправді досить проста – обидві сторони можуть бути корисні у вашій професійній підготовки, в залежності від вашої мети... http://angrytrainerfitness.com/2012/01/fitness-fact-or-fiction-bench-press-feet-up-or-down/

Загалом немає рецепту на те, що правильну форму, постарайтеся знайти його для своєї мети і тіло та працювати над ним.

Головне-це завжди думати про плечах та спині розвитку, як люди в наш час нехтувати частини тіла, які не видно в дзеркалі, але мають важливе значення для м'язового рівноваги і здоров'я.

+635
Horgrimm 4 черв. 2010 р., 20:42:21

Якщо ви подивіться на список, там є 364 калорій на 100 грам, з 78.2 грама цукру. Так що ви переважно отримуєте 312 калорій безпосередньо з субстратів цукор (декстроза та сахароза, а також maltodextrose).

Крім того, рекламний слоган свідчить, що він призначений, щоб бути легким в рот "під час занять спортом", а не після. Під час, необхідно достатню кількість калорій для підтримки своєї діяльності, яке ви повинні мати багато за короткий термін, наприклад, 30 хвилин.

Після того, як ви хочете, щоб поповнити запаси і полагодити, і на витривалість, а 3:1 карбюратор співвідношення білка-це ідеал, який, як не дивно, це співвідношення для молока. Молока було доведено в дослідженнях, щоб бути великим після поповнення витривалості.

+615
tesmaili 28 серп. 2014 р., 14:47:56

Звикнути до ідеї працює повільно. Якщо ви спробуєте продовжити темпі 3-4 км на марафонській дистанції у 12 тижнів ти просиш за травми (як вже неодноразово зазначалося).

Якщо ви повільно вниз приблизно на 20%, або навіть більше, там набагато менше ймовірність отримання травм, але це займає величезну кількість самодисципліни, щоб працювати повільніше, ніж ви хочете.

Удачі, але, будь ласка, будьте обережні.

+578
Ganlas 14 груд. 2016 р., 22:47:01

Я налаштовував для стопи/босоніж на пару місяців. Я продовжую подовжуючи дистанцію або збільшуючи свою швидкість або поліпшити мою форму. Отже, мої ікри були залишатися біль протягом останніх пару місяців. Тиждень тому я вирішила зробити перерву, і нехай мої ноги повністю одужала.

Цей тиждень відпочинку я зробив легку фізичну активність. Наприклад, вчора я ходила на 4 милі пішки і під час прогулянки я практикував в декількох працює дриля (що Райан Хол називає "дриблінг") і я втік кілька кварталів з упором на техніку ще кілька разів під час моєї прогулянки.

Але легка активність може допомогло відновлення, так що я думаю, я зробив дуже хорошу роботу по підтримці з моєї інтенсивності тренувань за тиждень. Я також зробив деякі обледеніння, стиснення і провели на цьому тижні два теляти масаж і т. д.

Навіть після всього цього, мої гомілки (камбаловідной) досі трохи болить, одна більша за іншу. Я можу тільки помічати ці неприємні відчуття, якщо я зігну їх певним чином, так що це дуже незначна болючість.

Моє запитання таке: чи повинен я взяти ще один день (або дві) і нехай біль піде 100%? Або я можу піти далі і відновити тренування, перш ніж біль повністю пройшла?

Які плюси і мінуси того чи іншого підходу?

Я думаю, що це універсальний питання, який можна застосувати до відновлення підготовки різних типів. Мій досвід полягає в тому, що люди, як правило, рекомендується ще раз тренування, навіть якщо є невелика кількість болю від попередньої тренування у випадку, коли період спокою для м'язів була правильною і більшість болючість пішла. Це може бути загальний відповідь на моє запитання: це здорові вправи м'язи, коли вона все ще болить?

Я схвильований, щоб вирватися і втекти. Я відчуваю, що готова йти. Це психологічний стан означає, що-то занадто.

Що робить фізичної культури стек курси думаю про цій темі в контексті переходу на нову техніку бігу? Тут універсальної відповіді застосувати?

До речі, це біг зробив більше для появи моєї литкові м'язи, ніж підняття тягарів життя. Я ніколи не міг змусити свої ікри рости раніше. Тепер я навіть не хвилює, але вони виглядають краще, ніж я пам'ятаю їх колись дивився в минулому, незалежно від того, скільки я працював з ними.

+543
vedi0boy 12 лют. 2018 р., 07:14:35

Тільки швидке Примітка - передній присед майже завжди не так сильно, як назад в нору. Ось це співвідношення мій тренер дав мені:

БС 80% ФС 68% Дл 100% ПК 53% ПС 41%

Моя оцінка полягає в тому, що для кондиціонування WOD, то намагаюся триматися в районі 50% (+/-10%) від 1ПМ. Нічого більше силових тренувань. Все, що менше-це розминка або техніка роботи.

Мета російської мови може вплинути на вибір ваг. Може бути, ви хочете тренуватися в потрібному темпі або просто встановив особистий рекорд для вимірювання прогресу на Мазда RX ваги. Може бути, поїзд wods на змінному занадто важкий, занадто світло й просто добре.

+522
tigi212 26 квіт. 2019 р., 03:42:11

Багато ваші вимоги будуть залежати від ваших особистих phsyiology. Я, наприклад, дуже важкий светр (через 1 годину бігти я багато злежався сіль на капелюх/одягу), тому я, як правило, високе споживання натрію на щоденній основі, ніж багато людей.

Для культуриста, він, ймовірно, буде менше, ніж на витривалість спортсмена, якщо ви піднімаєте протягом тривалого періоду та/або в жарких умовах. Також, де деякі культуристи стикаються з проблемами-це концепція, яка якось закріпитися, що вам рекомендується випити галон води для кожного тренування (це не обов'язково). Якщо ви сильно потієте і споживати багато води без додавання електролітів, ви можете запустити ризик таких захворювань, як гіпонатріємія.

Ну а що стосується ефектів, з надлишком натрію, ви будете мати деякі збільшені утримування води, він може підняти ваш кров'яний тиск (що може бути небезпечно у поєднанні з підвищенням артеріального тиску (АТ) під час підйому), якщо ваш вхід дуже надмірним або ви руйнівним інших електролітів, таких як калій, ви могли б судоми та/або серцевого ритму серцебиття питання. (Посилання натрію до судоми це бездоказово і тендітної, та був Дис-доведено принаймні одне дослідження. Натрій і калій також контроль активації серцевого м'яза). Крім того, навіть звичайні кардіологічній практиці/думки про натрію оспорюються, що підтверджується цієї рецензії дослідження, опублікованого пару років тому.

Альтернативи

Одна річ ви можете зробити, якщо ви хочете, щоб знизити рівень натрію, щоб використовувати інші спеції в приготуванні страв (майоран, базилік, чебрець тощо). Мені б покопатися, щоб знайти його знову, але вони зробили смаковим уподобанням дослідження, нормо та гіпертензивних люди чомусь схильні вибирати більш солоної їжі, але в цьому була зменшена, коли в присутності інших спецій.

Я хотів би спробувати для себе дієту, яка трохи менше навіть з рекомендована денна норма (RDA), як ви будете втрачати солі через піт під час тренування. Я знаю кілька ультра витривалість спортсменів, яким сказали, що їх споживання натрію повинно бути багато вище, ніж РДА, так як вони багато втрачають з потом. (Ваше тіло має механізм для зберігання натрію, і близько 85% натрію у вашому тілі знаходиться в циркулюючий об'єм.)

+424
user2052727 15 лист. 2015 р., 10:22:57

Як у моїх попередніх коментарях, я не знайшов хороший джерело цієї інформації, але я відчуваю себе досить комфортно від моїх власних експериментів, щоб надати його в якості відповіді.

Вправа втягує вас зігнувши її в коліні повз стоїть дерев'яна паличка, мабуть, щоб дати вам відстань до цілі, тільки вертикальний, але не надто далеко, щоб уникнути навантаження на коліно. Із-за фізичної присутності штанги, ви навряд чи вже коліно прямо по центру над вашою щиколотки (коліна, як правило, ширше, ніж ваші ноги або щиколотки), так що ти збираєшся вітру до коліна або вказав трохи досередини або трохи. Тазостегнового суглоба будується швидше вирішити стегна, щоб повернути назовні (як в сумо присідати), який означає, що ваші сполучні тканини краще в змозі підтримувати свою вагу, як ви нахиляєтеся вперед. Порівнюємо вам мати ваше коліно рухатися навіть трохи всередину, що є набагато більш незручне становище.

Так, Коротше, я думаю, це той випадок, коли він не має нічого спільного з вашої щиколотки (який є тим, що ви працюєте), і більше робити з коліном (яке досі несе неабияку частку вашої маси тіла). Ви могли, ймовірно, змінити розташування дюбель, щоб переконатися, що ваше коліно з центром над щиколоткою, але тобі краще піти на вулицю, щоб помилятися в бік обережності.

Ймовірно, в цій вправі, я займаюся капоейра, і нас завжди вчили момент коліно трохи назовні, але це в першу чергу так що, якщо комусь в кайф або тупотить ногою, ви можете просто відкрити ваші стегна і впаде на підлогу, а не страждати вітром коліно.

+421
Wayneo 13 груд. 2014 р., 09:32:02

Які переваги, якщо такі є, не глутаміну на досвідченого спортсмена? Враховуючи, що спортсмен має збалансований раціон.

У попередні дослідження, в основному на основі examine.comя прийшов до висновку, що глютамін не має яких-небудь істотних переваг за виконання вправ на людину. Враховуючи, що ця людина-досвідчений, здоровий спортсмен, який має збалансований раціон.

Стаття Examine.com'и глютамін

Хоча нещодавно мені сказали, що думали, що це не правда. Чоловік, який сказав мені, що я неправильно був засновувати свої доводи на інформації, яку він прочитав у підручнику по харчуванню. Я ніколи не був в змозі отримати абсолютно впевнена відповідь. Це, як кажуть, Я шукаю відповіді, які підкріплені наукової інформації і перевірив і незаангажовані джерела. Сенс, я не шукаю перша стаття на глутамін від bodybuilding.com.

+345
wsspzwps 9 трав. 2016 р., 04:01:47

Після важкого дня іноді я відчуваю біль у ногах . Спеціально в ніч я відчуваю, що мої ноги страждають дивну біль. Як я можу позбутися цього болю?

+344
icedman21 5 бер. 2012 р., 01:25:05

Так, біологічні жінки можуть приймати стероїди, але технічно, більшість бодібілдинг змагання робити тестування на наркотики і заборона стероїди. Це приблизно так само серйозно, як для професійних аніматорів боротьба, але це на книги. Таким чином, вони не можуть допустити конкурентів МТФ, тому що насправді немає, як ці люди пройдуть тест.

+340
SULTAN ABDULLAH 2 лист. 2015 р., 05:41:02

Наскільки я розумію, ви не можете природно збільшити свій зріст, як дорослого. Проте ви могли б, здається вищою з правильної постави; виконання вправ спини та основні вправи допоможе з цим.

Деякі рекомендації: тяга, присідання, російська закрутка, зворотна летить.

Не забувайте робити ці вправи з правильною технікою, інакше це може бути шкідливим у довгостроковій перспективі.

+334
Macc 15 серп. 2013 р., 05:55:36

Якщо ви хочете втратити м'язову масу або жир, незалежно від того, де він знаходиться, потрібно спалювати більше калорій, ніж ви приймаєте всередині. Я зазвичай кажу продовжити вправи, але зменшити кількість вуглеводів і жирів ви їсте, і їжте більше пісного білка (риба, біле м'ясо курки) і овочів. Однак, ви згадали, що ви відновлюєтеся після втрати ваги, може не хочуть втрачати додатковий вагу.

Ви спринтер або бігун на довгі дистанції? Спринтери мають тенденцію до розвитку масового і бігунів на довгі дистанції, як правило, бути стрункішою. Можна спробувати поступово знижують інтенсивність вашої траси, але збільшуючи відстань.

Ви, напевно, не сподобається, але так як це "фітнес.StackExchange" і не "бодібілдинг.клієнт StackExchange" ;), я думаю, кращий рада, щоб залишатися у формі, і намагатися прийняти і насолоджуватися вашій фігурі, якщо ви живі і здорові.

+332
Patricia Cunningham Acosta 25 лист. 2013 р., 17:17:15

Я працюю кур'єром циклу, так що моя зміна включає в себе їзда на велосипеді, підйом по сходах і іноді ходити в очікуванні роботи.

Я хочу записати свої дії з чимось на зразок Страва або додатком, але не хочу постійно змінювати діяльність.

Якщо я використовую нагрудний кардіомонітор буде спалювати калорій розраховується виключно з цього? Моє розуміння полягає в тому, що вибране захід тільки для а) запису про те, що ви зробили і Б) щоб більш точно розрахувати кількість спалених калорій на основі часу/ швидкості будь. Це правильно?

Мій план полягав у тому, щоб просто записати зрушення як "інші" або навіть "перестрибувати" і пам'ятайте, що не все, що я зробив і спалені калорії все одно будуть (як) точний (як це може бути).

+254
neptune 28 лип. 2017 р., 21:42:03

Ні, я сумніваюся, що працює з кожного взуття є безпечною. Звичайно, це залежить від рівня підготовки ви з цієї конкретної взуття, але в цілому я б не рекомендував біг у взутті на високих підборах, клоунські черевики або дайвінг плавці. І в той час як ви можете, ймовірно, бігти в тапочках або шльопанцях, я не рекомендував би що небудь. Взуття не прийнято триматися в ногу, особливо при скручуванні ноги.

Я побіг в неоптимальному взуття, піші прогулянки, взуття, шкіряні туфлі та інші. Це можливо і це в першу чергу залежить від жорсткості підошви, наскільки комфортно буде, а поки ви, може бути, не буду травмувати ваші коліна, коли ви прийняти удар стопи в них, порівняно з п'ятою удар; ви повинні зайняти інші ризики, такі як ковзання, обліком. Ваші щиколотки можуть бути в більшій небезпеці, так як жорстка підошва не надаємо нерівну поверхню як гнучкий можна було б зробити, які ваші ноги можуть компенсувати.

Це залежить від того, як ви хочете, щоб оцінити безпеку і які травми ви хочете подивитися. Якщо ви просто подивіться на питання, зазвичай пов'язані з управлінням (проблеми з колінами, і т. д.) Ви можете мають ті ж показники травматизму порівнюючи босоніж з запуском в тапочки. Але працює в тапочки вводить нові ризики:
Ви могли наткнутися на гнучкий кінчик черевика, якщо ви приземлитеся в Поганий кут огляду, який не буде ні з мінімалістської взуття або працює зовсім босоніж.
Тримач З між пальцями може сильно врізатися в плоть, яка не буде босоніж або у взутті теж.

Ви можете зробити багато дурних речей, без отримання травми, я і сама це робила. Але я не рекомендував би нікому робити те ж саме, не даючи попередження, що я, можливо, були просто пощастило.

+132
Blueicefield 10 квіт. 2014 р., 00:15:24

У мене є новий набір опору шнур , який я купив.
Я регулярно з ним, але тоді звідки мені знати, якщо я використовую його на правильний шлях?

Давайте скажемо, що я роблю присед з ним.

Я не впевнений, якщо я маю рівні довжини шнура з кожної сторони (з моєї сторони ногами).
Якщо вони не однакової довжини з обох сторін, це означає, що я працюю неправильно і, отже, створення нерівномірною м'язи на кожній стороні?
Якщо так, то як я можу тримати навіть довжини на кожній стороні?

+62
oznakn 20 лист. 2014 р., 03:42:23

Крім того, що @Борис і @Josaur сказав, я хотів би запропонувати вам кілька порад, як вам всього 17 років.

  1. Довговічність і якість конструкції завжди залежить від сировини, яку було використано для його будівництва. Отже, для початку ви не можете мати здорове тіло без правильного здорового харчування.

  2. Як вам всього 17 років і вживання холодних напоїв щодня разом з джонки 2 рази в тиждень, його не добре для вашого тіла в довгостроковій перспективі. Може бути, ви не відчуваєте різницю в найближчі 7-8 років, але поступово він візьме своє.

  3. Для схуднення, ця вправа не так багато, враховуючи, що ви відчуваєте джонки, шоколад і холодні напої так часто. Зменшити джонки раз в тиждень, по крайней мере, разом з прохолодними напоями. Братан, ти повинен стежити за важких кількість цукру, що ви приймаєте. Це, безумовно, натисніть ваше тіло складно і погано в довгостроковій перспективі, запропонувавши кілька захворювань.

  4. Є 2 речі, із-за яких може бути відчуття втоми:

    • Ви не приймаєте належні відпочинок (7-8 годин-це необхідно, якщо ви займаєтеся фізичними вправами)

    • Ваш організм не отримує належної енергії з їжі, яку ви їсте. Ви не можете розраховувати на велосипеді, щоб рухатися по воді , він має потребу в паливі. Аналогічним чином ви повинні споживати білків і вуглеводів раціон харчування, щоб живити свій організм

Так, дай величезною повагою до вашого тіла, тому що ви можете змінити все, крім свого тіла

+55
chic thomson 19 жовт. 2019 р., 14:39:37

Показати питання з тегом